sobota 26. března 2011

4. týden - rostou nám zuby

Dneska u nás v Řeži oslavujeme první měsíc našich štěňátek a neseme vám další novinky:

Já Luna: změnila jsem techniku kojení a krmím moje děti nyní vestoje. Pro ně je to obtížnější, ale pro mě zase pohodlnější, a všech osm struků je tak lépe přístupných. Mléka je nadále překvapivě dost, už se však těším, že začnu moje škrábající a kousající štěňata pomalu odstavovat.

Štěňata: mým malým vlkům se začínají prořezávat zuby, takže při kojení už dovedou maminku docela potrápit. Majitelé se mi to snaží ulehčit a nabízejí štěňatům mléko v lahvi, což se nesetkalo zase s tak velkým zájmem. Větší úspěch jsme měli s granulemi namočenými v mléce, na to se vrhli hned! Zároveň je to i užitečný trénink pro jejich čelisti a klubající se zuby. Pěkně u jídla mlaskali a někteří vlezli až do misky :-)
Jinak se všichni mají čile k světu, chodí, běhají, perou se navzájem, tahají se za uši a za ocásek, jsou dost legrační a roztomilí. Jejich denní režim probíhá v pravidelných cyklech - hromadnou aktivitu a hru střídá hromadný útlum a spánek po jídle... To dělají i právě v tuto chvíli, jsou spokojeně rozvalení, někteří se choulí k sobě, někteří pomlaskávají, někteří ve spánku hrabají nožičkama :-D
Dobrou noc!





Žádné komentáře:

Okomentovat