sobota 12. března 2011

2. týden - začínáme vidět

Je sobota, a zase jsme o týden starší. Co je u nás v kotečku nového?

Já Luna: na svou mateřskou roli jsem si rychle zvykla, a dokonce se mi podařilo nastolit pravidelný rytmus kojení, spaní a mytí, což je dobré nejen pro mé drobečky, ale i pro mě, protože se mi v mezičasech daří také si pořádně odpočinout. Moje štěňata už nejsou tak křehká jako po porodu, takže již pro mě není problém je občas nechat o samotě, chodit ven, vyčistit si hlavu a trochu si od nich "odfouknout". Zvyšuje se mi produkce mléka, mé struky jsou velké a nalité. Ačkoliv struků mám osm a štěňat je devět, vždycky se dostane na každého. Akorát je mám oškrábané od jejich malých drápků.

Štěňata: od včerejška máme milou novinku - mým dětem se začaly pomaloučku rozlepovat oči! Zřejmě ještě vidí poněkud rozostřeně, a ještě je tolik nepoužívají, protože hodně času prospí. Ale věděli jste, že jsou oči psích mláďat zpočátku zbarvené do modra? Až později dostanou jejich oči barvu hnědavou, jako mám já.
Štěňata rostou jako z vody, jsou už statnější, a každé váží více jak půl kila. Když nespí, snaží se zdokonalovat své pohybové schopnosti - plazí se, překulují se, a zkoušejí se stavět na všechny čtyři - občas se to podaří, ale většinou stejně spadnou jako slívy :-)


1 komentář: