středa 6. dubna 2011

5. týden - máme kde bydlet!

Já Luna: Mám ohromnou radost, protože mých šest holek a tři kluci šťastně našlo své budoucí majitele a mají tak kde bydlet. Štěňata se mi rozkutálí různě po světě, někdo půjde do Prahy, do Liberce, Slaného, na Vysočinu, či do menších obcí. Každopádně však budou v dobrých rukou, to já poznám! :-)

Štěňata: Rostou jako z vody, a jsou to pěkní pohybliví čertíčci. Však jsme jim také museli rozšířit jejich kotec na dvojnásobnou velikost, aby se měli kde proběhnout. Štěňata jsou už mnohem větší, hlučnější, chlupatější a váží už okolo dvou kil. Vedle pevné stravy stále nepohrdnou pravým mateřským mlékem. Také sprchování snáší dobře, a již jsme na nich vyzkoušeli jemný šampon pro štěňata Héry Shampooing Chiot. Po koupání však byli pejskové zplihlí a celí se klepali, a tak jsme je důkladně vysušili a zabalili do osušek jako malé houstičky :-)



Foto: O. Šindelář
Foto: O. Šindelář

3 komentáře:

  1. Luno, máš u mě na blogu ocenění :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super, tak ať se dětem dobře daří a dále se šíří geometrickou řadou, až jednou budeme mít jeden velký, štastný luní svět :-) /Kuba

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, milé Gabérko, za ocenění. Udělalo mi velkou radost. Máváme ti z Řeže všemi čtyřiceti tlapkami :-)))

    OdpovědětVymazat