sobota 19. března 2011

3. týden - chodíme po čtyřech

Hlásíme se vám po dalším uplynulém týdnu a přinášíme další novinky.

Já Luna: mléka mám stále hodně, kojení je však pro mě náročnější, protože čím jsou štěňata větší, tak jsou dravější. Denně se nám tu svádí malá bitva o mléko :-) Struky mám oškrábané, ale bude hůř, až se mláďatům začnou klubat zuby. Už spím zcela mimo kotec, protože bych si jinak neodpočinula. Moji majitelé říkají, že jsem se povahově změnila a jsem jaksi dospělejší a vyzrálejší. Ale i když už nyní nejsem psí slečna, stále si ráda s něčím pohraju...

Štěňata: už to nejsou malé houžvičky, ale pořádní kousci vnímající všemi smysly - dívají se upřeně do očí a zvědavě reagují na lidský hlas. Největší změnou je ovšem to, že konečně chodí po všech čtyřech, občas trochu vrávoravě, ale s čím dál větší jistotou. Navíc už je s dětmi větší zábava, protože se začínají navzájem pošťuchovat :-)








3 komentáře: