pondělí 11. dubna 2011

6. týden - pereme se, hrajeme si :-)

Já Luna: Nevím, jak je to možné, ale stále kojím a mám plné zásobárny mléka. Asi je to tím, že jsem kříženec... Kojení však provádím již s velkým sebezapřením. Nedivte se, když se na vás pověsí hrozen dychtivých štěňat o celkové váze dvaceti kilo, co nekompromisně saje a kouše. Vůbec si neberou servítky. Dost mě to bolí, a musím přitom až zatínat zuby. Když už to opravdu přeženou, tak na ně zavrčím. A když už se to opravdu nedá vydržet, setřesu je, a letím z kotce pryč a nakojím je zase za chvíli. Ale jinak, když mám dost sil a dobře se vyspím, moc ráda si s nimi hraju, a převaluji je na záda, a oni na mě dorážejí :-)

Štěňata: Už jsou to opravdu čím dál více psi. A to nejen podobou, ale i chováním. Začíná pomalu krystalizovat, kdo je dominantní, kdo je kliďas, kdo je neposeda apod. Je velmi zajímavé pozorovat, jak si štěňata mezi sebou řeší vzájemnou hierarchii. Proto se mezi sebou často perou, a vyjasňují si své postavení, což je pro ně důležité a přirozené. To je samozřejmě doprovázeno různými zvuky, drsným vrčením, štěkotem, kňučením. Někdy se samozřejmě perou jen tak, protože si hrají, tahají se za uši, za ocas, honí se a převalují. Štěňata taky mají silnou potřebu všechno kousat - různé míčky, gumové hračky, součásti kotce, dřívka, plastové lahve, zkrátka všechno! Oblíbenou hračkou je také mámin huňatý ocas, na který se rádi věší :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat