středa 4. května 2011

Jdeme do světa!

Milí přátelé, již jsou tomu dva týdny, kdy poslední štěňátka opustila svůj rodný řežský kotec a vyrazila do různých koutů světa! :-)

Přiznám se, že jsem první tři dny byla hodně smutná, očichávala jsem prkna složeného kotečku a hledala svá štěňátka. Při předávání mých dětí novým majitelům jsem byla v pohodě a vždy jsem štěňátka bez problémů doprovodila až ke dveřím. Ale teď, když jsou všichni pryč, byt utichl, a mně opravdu došlo, že je to napořád.

Ale brzy se to spravilo, moji majitelé mě vzali na výlet do Kokořínska, kde jsem lítala v lesích a koupala se v Máchově jezeře, a tam jsem už doopravdy pookřála. A hrozně moc mě potěšily zprávy od nových majitelů, protože psali, jak se všechna štěňata mají v nových domovech fajn, jak rostou, dobře baští, zlobí a skotačí. S jejich laskavým dovolením přidávám některá fota na můj blog.

Všech devět dětí tímto zdravím - Rokyho, Datla, Bettynku, Bobinu, Miri, Ruby, Fanny a Mišana (všechna jména ještě nevím), posílám pac a pusu, a vrtím oháňkou :-)

Vaše máma Luna








1 komentář: